Nejen co nejrychleji přestěhovat celou vaši společnost, ale také ji přemístit co nejbezpečněji. Nesmí se nic poškodit, hlavně počítače a jejich součásti jako jsou kopírky, tiskárny a skenery. Také byste neuvítali poškození vybavení kanceláří, tedy nábytku, skladovaného materiálu, nebo i ztrátu důležitých firemních dokumentů a listin. Všechny tyto věci se budou muset velmi důkladně a bezpečně zabalit, a to i do ochranné folie, bublinkové i fixační, a samozřejmě důkladně přelepit pevnou lepicí páskou, aby nedošlo k jejich možnému poškození. Ale vaši zaměstnanci mají plno práce, musí dokončit objednávky od zákazníků.
Existuje nějaká spolehlivá společnost, která by se tohoto úkolu zhostila? Jistě, například stěhování firem Praha, je tím pravým ořechovým co hledáte. Pracovník této firmy vás navštíví, domluví termín stěhování, který může být nejen o víkendech, ale také během svátků. To je výhoda, nebudete mít žádnou dlouhou prodlevu ve svém podnikání.
Zároveň vám doporučí i stěhovací pomůcky, jako jsou krabice a již uvedené fixační a bublinkové fólie. Dále navrhne celý postup této akce, zabalení věcí bude probíhat po jednotlivých kancelářích, ať v tom není zmatek při vybalování. Mimochodem zaměstnanci vybrané firmy budou nejen nosit vaše vybavení, ale také strážit tyto věci při nakládce i vykládce před možným odcizením. A co váš poněkud rozměrnější nábytek, tady se například jedná o velké skříně a vybavení konferenční místnosti, kde jsou stoly opravdu velkých rozměrů? Zde není žádný problém, pracovníci každý druh nábytku, který je větších rozměrů, odborně rozeberou, a po jeho přestěhování každý kus bez nějakých problémů složí. Ale nejen uvedený rozměrnější nábytek, nebude zde zvláštním problémem, aby byly přestěhované vaše těžké trezory, kde jsou důležité smlouvy a jiné dokumenty potřebné pro podnikání.